Subscribe:

TTNET Oyun-Eğlence Portalı-www.ttnetoyun.com.tr

Online oyun oynamak 7'den 70'e her bilgisayar kullanıcısının sıklıkla yaptığı bir şey. Fakat işin endişelendiren tarafı bu tarz oyunların blunuduğu sitelerin birçoğu yeterince güvenli değil.Uygunsuz içerikli reklamlar,ya da bilgisayarınız için zarar oluşturabilecek virüsler veya zararlı yazılımlar ile karşılaşılması olası.
Artık aile ortamında dahi oyun oynayabileceğiniz bir site açıldı... İnternet devi TTNET, TTNET OYUN adı altında açmış olduğu OYUN ve EĞLENCE bölümü ile dilediğiniz kadar online oyun oynayabilr,en yüksek puanı elde edenler arasına adınızı yazdırabilirsiniz...TTMAİL adresiniz ile www.ttnetoyun.com.tr adersinden TTNET OYUN üyesi olarak birbirinden keyifli ve eğlenceli oyunları oynayabilirsiniz.

İYİ EĞLENCELER...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

çocuklarınızı tatillerinde ttnet oyun üyesi yaparak sevindirin bence benim hem kızım hem oğlum var.ben öyle yaptım böylece gözkulak olmak daha rahat oluyo :)

Adsız dedi ki...

bi kardeşim var ismi yusuf.ben gezmeye gittiğimde peşime takılıyordu.koca yaz tatilini onunla geçiremezdim.hemen ikna ettim babamı ttnetoyun ütyeliğimizi yaptım kurtulduk :):)

Adsız dedi ki...

ttnet oyun üyesi oldu annem benim için ve en güzel karne hediyesi oldu süpersin annem ve ttnet:)

Adsız dedi ki...

ben ttnet oyunu inceledim yaşım ileri olmasına rağmen benimde dikkatimi çekti.çok teşekkür ederiz ttnet başarılı bi çalışma olmuş bence...

Yorum Gönder