Subscribe:

Avril Lavigne Hayranları ONU Anlatıyor...

AVRİL LAVİGNE HAYRANI MISINIZ? BU BÖLÜM SİZLER İÇİN, SİZİNDE YAZACAĞINIZ BİR ŞEYLER OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN VAR....

Avril Lavigne.... Ben yabancı şarkılardan pek hazmettiğim dönemlerdi.Derken Avril Lavigne şarkısını dinlemek zorunda kalmıştım bir yerde. İlk başta yabancı şarkı olması benim ön yargı ile yaklaşmama neden oldu ( yabancı şarkı dinlemeyi pek sevmezdim de...Zevk meselesi işte...).Sonra mı? Sonra yanımdaki arkadaşıma "Bunu kim söylüyor?" dedim. Yıldızın adını verdi ve benim bilgisayarım onu resim, klip ve şarkıları ile doldu taştı:)

Avril Lavigne büyük bir star, şarkıları genç, ritmik...İngilizcesi anlaşılır... Yaptığı müzik sesiyle daha bir renkli...Gülümseyişi: Çocuksu!

İstedimki blogumda çocuk ruhlu pop starım ile ilgili bir köşe hazırlayayım ve bunu siz okuyucularım ile beraber yapalım istedim.

Sizin Avril Lavigne hakkındaki düşünceleriniz neler?

İşte sizler için birkaç Avirl Lavigne fotoğrafı {Bir gün kendim çekeceğim :) }


1 yorum:

teknoogle dedi ki...

Avril Lavigne büyük bir star, şarkıları genç, ritmik...İngilizcesi anlaşılır... Yaptığı müzik sesiyle daha bir renkli...Gülümseyişi: Çocuksu!

Yorum Gönder