Subscribe:

TURKCELL 10.000 SMS-Mesaj Paketi İptal Etme Nasıl Olur?


Turkcell'in "Nar Sezonu" adı altında çıkarmış olduğu kampanyalardan biri de aylık 35 kontör karşılığında şebeke için 10.000 sms paketi alabilmekti. Fakat kampamya hatta paket olarak yükleniyor ve her ay yeterli kontörün olması durumunda yineleniyordu.Yani otomoatik olarak tekrardan 35 kontör karşılığında sms-kısa mesaj alıyordu. BUNU İPTAL ETMEK İÇİN...

PAKET İPTALI İÇİN NE YAPMAK GEREK?

PAketin iptali de aboneliği kadar kolay.

IPTAL HAFTALIK ya da IPTAL AYLIK yazıp 2222'e göndererek paketinizi iptal edebilirsiniz.

174 yorum:

Adsız dedi ki...

iptal ediyorum yeni paket almak isteyince sizin üyeliğiniz zaten var

Adsız dedi ki...

aynenn yha offf

Adsız dedi ki...

aynen bnada öyle diyoo birii şu işe bi el atsın

Adsız dedi ki...

aynen banada öyle diyoo !

narkoz dedi ki...

bu paket iptal olduktan sonra yine kontür gitmez dimi :D

Adsız dedi ki...

bu ne böylee kardeşim yaa iptal ediyos saçmalıyor türkcell bu kadarmısın türkcell

Adsız dedi ki...

dalga geçiyolar resmen yada abone kaybetmek istiyolar

Adsız dedi ki...

nee tekrardann abone olabiliyorum nede iptal edebiliyorum bu turkcell iyice sacmaladıı

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bir de ANONE IPTAL AYLIK yazıp 2222e gönderin

özgür dedi ki...

aynen aynı hata banada qeliyor

Adsız dedi ki...

ne zaman geçer bu pei

Adsız dedi ki...

off ya aynısı banada oluyo sabahdn ßeri uqRasiyoRm

Adsız dedi ki...

turkcell.com.tr den online islemlerden yapınn ben ordan yaptım sifre yazıp 2222 e gönderin gelen sifreyle oraya girin sonra sms aboneligi die hizmet var ordan iptal edip tekrar ordan aylık yapabilirsiniz arkadaslar

Adsız dedi ki...

Gayet de güzel iptal oldu.İptal edince bi mesaj geliyor yeniden aylık yazıp 2222 ye gönderin 10000 sms hakkı kazanın diye iptal etmek için İPTAL AYLIK yazıp 2222 ye gönderin yeterli...

Adsız dedi ki...

turkcell den en kısa zamanda kurtulcam resmen sömürge bu sistem iptalde olmuyor

Adsız dedi ki...

0nline işLemde yapı0m 0lmu0 ne biçim işTr bu ya :/ turkcell adam 0l hizaya geL sacma sapan isLer yapma alnını karısLarm deLi etme bni uLeyn :D

Adsız dedi ki...

olmuyoo olmuyoo bnde sabahtan berı ugrasıyrmm

Adsız dedi ki...

online işlemleri tavsiye eden arkadaşa çok teşekkür ederim :)) 2 dk'da haloldu. Allah razı olsun,büyük dertten kurtardın :D

Adsız dedi ki...

allahım ya:(((((((((((((((((((
dün geceden beri iptal aylık diyorum olmuyor
diyorki tekrar almak için aylıkyaz 2222 ye gönder diyo:)
bir daha aylıkda alamıyom alhhım deli olacam

Adsız dedi ki...

olmuyor olmuyor kacıncıya deniyorum :@

Adsız dedi ki...

bu iptal etmek ne zor kolaayı yok mu dediğinizi yatım ıptal aylık yazıp 2222 gönderdim yeniden almak icin böyle yapi yok söyle yapın diyo acaba iptal oldumu?

Adsız dedi ki...

yaa arkadaslar bende denedim banada öyle diyor acaba iptalmi olduki yaw bide -20 kontörüm kaldı

Adsız dedi ki...

ya bizde kafayı yedik saatlerdir birtürl olmuyor iptalllll hala abone olmak için şunu şunu yapuın diye cevap gelior

Adsız dedi ki...

aynen iptal diorum olmuo

Adsız dedi ki...

harbiden ne kadar saçma oldu eskiden aylık iptal diyince oluyo amba kıl iş yapıolar adam gibi iş yapmıo millet iptal aylık diorum olmuo deli olcam ufffff

Adsız dedi ki...

arkadaşlar turkcellin kendi sitesinden deneyin oluyor. bende uğraştım çok iptal yazmayla olmadı. kendi sitesinde online işlemlere girip abonelik iptali kısmaına girin ordan yönlendirilirsiniz

zek dedi ki...

turkcell.com.tr den yaptım inş olur sabahtan beri iptal aylık yazıorm olmuo . işte oldu herkese tavsiyem turkcell.com.tr-online işlem-bireysel ' e tıklayın ondan sora sizden tel no ve websifresi isticek (telden SIFRE yazıp 2222 ye gönderin sifrenizi öğrenin) girin sora şifrenizi deiştirin ve soldaki seçenekten sms paketine tıkalyın ordan iptal edin yardım edebilmişimdir inş. herkese tşk...

Adsız dedi ki...

bencedee en doğrusuu turcelll den hemen şip şak oluor vallaaa yaa hiç uğraştığınıza değmezzz

Adsız dedi ki...

sevgılımı çok özledm olmuyo çok sinir oldm yaa neden böyle :(

Adsız dedi ki...

ben iptal aylık yazıp gönderdim.abone olmak için vırt zırt yapın diye cevap geldi.öbür aya aboneliğiniz yenilendi diye mesaj geldi.salak bi arkadaşımın zoruyla girmiştim.kimseye zaten ayda 40 kontörlük (7.8 tl)20 mesaj atmıyorum ben.kaldı ki 10 bin atayım.türkcell kadar üçkağıtçı operatör görmedim.bu ayın sonuna doğru internetten de deneyeceğim.şimdi nasılsa kesildi gerizakalı aboneliğine para.bir kaç mesaj atarım.peki müşteri hizmetlerini arayan oldu mu ki bunların?

Adsız dedi ki...

lan turkcell bende seni adam sanıp abone oldum sende bi sms iptal edemedin 39 kontörün arkasına düşen turkcell

Adsız dedi ki...

yaa iptal ediyorum olmuyo biri bişy sölesin yaaa nasıl ispal edicem

Adsız dedi ki...

off yhaa 5 saatir deniyorum bu iptal etme işini olmuyor online işlemlerede girmiyor anlmaadım nasıl bişey buu :@

Adsız dedi ki...

arkadaş lar bendede öle oluyordu sabahtan beri deniyorum ama iptal olmıo turkcell.com.tr adresinden sms paketini iptal ettim bunu önern arkadaşlara çok çok çok tşk ederim allah razı olsun beni büyük bi rdertten kurtardınz

Adsız dedi ki...

turkcell.com.tr den yapınca kontör gider mişifre için msj atınca offff şu smsi iptal etmek istiyorum yeter yaa

teknoogle dedi ki...

turkcell.com.tr online işlem merkezi için gerekli olan şifre alma talebinde bildiğim kadarı ile kontör ya da kuruş gitmemektedir.

Adsız dedi ki...

iptal ediyooorum yeiden sms almak isteyince paketiniz zaten var diyoo :@@@ nasıl iş bu ya :@@

Adsız dedi ki...

yaww biri yardım etsin daha açık anlatın lütfen online işlemlerii felann

Adsız dedi ki...

edd yha bana da aynı oluyo iptal yapıom yeniden gelio

Adsız dedi ki...

yuhh 1 haftadır uğraşıyorum boşu boşuna paketimi yenilediler sonradan online işlemlerden hallettim ama 7 liram araya gitti yazıklar olsun böyle operatörmü olur para iadesi yapmazlarsa değiştireceğim

Adsız dedi ki...

yyaaa arkadaşlar bende iptal ettim ama bir iki saat sonra turkcellden mesaj geldi ve paketiniz yenilenmiştir dio 7 liram gitti yani 30 nisanda son buluyo bu kampanya diye okumuştum yani biz şimdi bu mesajları bir ay bile değil yanlızca 18 gün mü kullanıcaz!!! nedir bu ya yaptırdığıma bin pişman oldum ***

Adsız dedi ki...

ya dielim ki turkcel.com.tr den yapılıo peki o an yanımızda pc yoksa nası yapcaz kaç gundur uğraşıorum olmuo yıne yenılenmiş her ay sömürüo kontörleri mi ya eskiden IPTAL AYLIK yazardım hemen olurdu şimdi olmuoo anlamadım gıttı...

Adsız dedi ki...

laa turkcell adam ol akıllı ol şu üyeliğim iptal ett ne lan sabahdan beri mesaj atıyozz takmıyon bizi hee çakall... :):)

Adsız dedi ki...

müşteri hizmetini arayın iptal etmek istiyorum diyin ediyolar

Adsız dedi ki...

bakın turkcell sitesine girince üstte iletişim merkezim yazıo. onun altında küçücük yazılmış bireysel ve kurumsal var. bireysele tıkla, bilgileri doldur. sonra sol tarafta seçenekler çıkacak. orda abone olduğumuz şeyler var. tıkla, 10000 sms paketi iptal war. onaylayınca telefouna mesaj gelior. ksin iptal oluyor.

off off dedi ki...

ama yenilendikten sonrraaiptal edersen, o ay kulaak zorundasın. ne deyeyim kurnaz turkcell. sömürcell . ! :S

Adsız dedi ki...

bu ne bea ipTaL oLmuo

Adsız dedi ki...

ammada kalitesizmiş eski oparatörüme döneceğim.!

Adsız dedi ki...

abonne olursun iptal için 3 gün ugraş işte

mck dedi ki...

ARKADAŞLAR bende cok uğraştım sonunda abone aylık iptal yazıosun 2222 ye gönderiyorsun gelen mesaja evet yazıp aylık hakkını iptal ediyorsun

Adsız dedi ki...

sacma saban iş bu ne ya abone olduk iyi iptal ederken neden bu kadar sorunlu oluyor anlamıyorum turkcell sana hiç yakısmadı

Adsız dedi ki...

Evet aynen bende yukarıda yazanlar sayesinde iptal ettim abone iptal aylık yazıp 2222 ye yollayınca işe yarıyor

HannibalKing dedi ki...

arkadaşlar bende yaptım sms yaklaşık 2 3 gün once doldu. konturum yoktu yenileyemedim. kontur aldım yeniden basvuru yaptım ama benden giden birşey olmadıgı halde paket oldugunu söylüyor. iptal ettirdiğimdede sizin paketiniz bulunmamaktadır diyor. ne garip bir iş bu anlamadım yaklasık 4 5 aydır kullanan birisiyim ilk defa böyle birşey cıkıyor karşıma. bu arada iptal ettirmek isteyen arkadaşlar'ABONE AYLIK İPTAL' yazıp 2222 ye göndermeniz gerekiyor.

Adsız dedi ki...

arkdaslar ABONE İPTAL AYLK YAZIN 2222 E GÖNDERİNsonra size evet yazarak onaylamanızı istiyor onaylarsanız iptal oluyo ben yptım

Adsız dedi ki...

ABONA IPTAL AYLIK yaz 2222 ye gönder bu kadar basit :))

Adsız dedi ki...

ALlah razı olsun bu ABONE IPTAL AYLIK muhabettni paylaşandan ya kudurcaktım

Adsız dedi ki...

Türkcell.com a dirin garantili oluyor.. ÜStte söyleyen arkadaşa çok teşekkürler :D:D:D sifre yazıp 2222 e gönderin. gelen şifreyle türkcell.com dan bireysele girip numaranızı ve şifrenizi yazın. orda sms bilgileri var ordan iptal edin. Basit işlem :D:D

Adsız dedi ki...

banada aynı şeyi söylüorrr yhaaa ne bu böyle

Adsız dedi ki...

turkcell.com.tr den online islemlerden yapınn ben ordan yaptım sifre yazıp 2222 e gönderin gelen sifreyle oraya girin sonra sms aboneligi die hizmet var ordan iptal edip tekrar ordan aylık yapabilirsiniz arkadaslar

ben simdi yaptm garantilidir

Adsız dedi ki...

ABONE IPTAL AYLIK yazın oluyor arkiler

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende cok ugraştım. ama sonunda iptal ettim aylık iptal sms yazın 2489 a gönderin ordan iptal ediliyo ben öle yaptım ordan iptal edildi. inş benim ugraştıgım kadar ugraşmazsınız.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ABONE IPTAL AYLIK yazıp 2222 ye gönderin oluyo....

Adsız dedi ki...

ABONE AYLIK IPTAL yazıp 2222 ye gönderin oluoo

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ABONE İPTAL AYLIK dein gelen msja ewt dein işlem btti online işlemlerine falan gerek yok anlıcnız :)

c!h@n dedi ki...

doğru oluyor abone ıptal aylık yaz 2222 ye gönder kesin oluyor (büyük harflerle) (:

Adsız dedi ki...

arkadaslar ABONE IPTAL AYLIK YAZIP 2222 GÖNDERİN OLUYO BEN YAPTIM OLDU.....

Adsız dedi ki...

arkadaslar abone iptal aylık yazın 2222ye gönderin.Daha sonra size bir mesaj geliyor o mesaja evet deyip gönderin iptal oluyor

Adsız dedi ki...

ABONE İPTAL AYLIK yazıp 2222 gönderince oluyo..
İPTAL AYLIK yazınca olmuyo.. bi de böyle deneyin

cn dedi ki...

sonunda kurtuldum birdaha turkcellde asla bir yere abane olmam

Adsız dedi ki...

ABONE IPTAL AYLIK yazın arkadaşlar iptal oluyor

Adsız dedi ki...

Slm arkadaşalar bende IPTAL AYLIK yazıp 2222 gönderiyodum olmuyordu fakat ABONE IPTAL AYLIK yazınca oldu...

Adsız dedi ki...

TURKCELLDEN CEKTİĞİMİZ NE DİR KARDEŞ YA.

Adsız dedi ki...

ya nasıl böyle bu ya 7tl yidi sms hakkı olmuyor olmaz ki böyle

Adsız dedi ki...

bu nr biçim işşş bea uyuz oldum ahahah ilk defa kntrüm olduda :D onuda kullanamıorm :P

Adsız dedi ki...

bende aynı dertten müzdariptim ama abone iptal aylık yazarak 2222 ye gönderince iptal oluyor. iyi günler

Adsız dedi ki...

Cok sacmaa ya.. :S:S

Adsız dedi ki...

Abone iptal aylık yazın arkdaşlar arkiyolog-09

Adsız dedi ki...

ya türkcell resmi sitesinden online işlemlerden bireysel işlemlerden girip iptal edin 2 dakka sürmüyor mucuk :D:DDD

Adsız dedi ki...

evet arkadaşlar aylık abone iptal yazınca oluyo başka türlü olmuyoo

Adsız dedi ki...

ya bana da eskı sıfremı soruo we hata werıoor kabul etmıyor eskı sıfremı:S

Adsız dedi ki...

internetten turkcell online işleme girin sifre yazıp 2222 ye gonderin telefonunuzdan.. sonra o sitede web şifre yazıyo girince görceksiniz ben cok rahat iptal edip yenı sms aldım toplam 2 dk kamı aldı.. yardm isteyene yardmcı olrm.

Adsız dedi ki...

yaa o kadar iptal ediyorumm yinee sacma sacma mesaj yolluyolar hiç bişey anlamdımm

Adsız dedi ki...

iptal olmuyo ya bu lanet paket her yone yapıcktım deli ettiler bnii

Adsız dedi ki...

ABONE IPTAL AYLIK yazıp 2222'ye göndererek paketinizi iptal edebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

arkadaşLar bnde çk snr oLdum gerçektn....
ve sonra araştrdım baktım ki bi yöntemi daha varmış havalara uçtum....
turkcelli seviyorum hayata baqlanıorum... sölicm ama biraz heycanlanın....
eveet sölüorumm hazır olun
büyük yazı heec :) ABONE İPTAL AYLIK Yazn 2222 ye göndern.....
ve turkcellimede laf sölemeynn... hepinizi öptüm iyi günler adsız seny öpmedm...

Adsız dedi ki...

abone ıptal aylık yazıorm ıptal oluo ama bu sfer haftalık paket alamıorm. msj gelio aylık sms paketnz var die. bu nedr yaa !

Adsız dedi ki...

ABONE İPTAL TAVSİYESİ VEREN ARKDAŞA SÜKRANLARIMI SUNUORUM TÜRKCELLDE İİ KAZIK ATTI İKİ AYDA 14 LİRA GEÇİRDİ AMA İLLA ÇIKAR AHASLİ AHASLİ...

Adsız dedi ki...

BU NE YAAAAAA İŞKENCE Mİ CEKTİRİYORSUNUZ YA KOLAY KOLAY KABUL EDİYORSUNUZ İPTALE GELİNCE YÜZ SEY CIKIYOR YA OLUR MU DEVİRDE BY

Adsız dedi ki...

BU NEYA ALIRKEN HEMEN KABUL OLUO İPTQAL EDERKEN NİE OLMUO HAY BEN BÖLE İŞİN .........

Adsız dedi ki...

ZEK çok güzel açıklamış nasıl iptal ediliceğini bn kolayca iptal ettim online işlemlerden...teşekküerler Zek

Adsız dedi ki...

olmuo olmuoo cok sacma her ıkı durumuda dnedim olmuooo :@

Pelin dedi ki...

ABONE İPTAL AYLIK yazıp 2222'ye gönderin gelen mesaja EVET diyin iptal ediyor ben yaptım sonunda oldu :)

TanSsu dedi ki...

ABONE İPTAL AYLIK yazın 2222 ' ye qönderin qeLen mesaja EVET yazın ıptaL oLuyor arkadasLAr cok uqrastım sonunda oLDu.. :/

Adsız dedi ki...

ANONE IPTAL AYLIK yazıp 2222e gönderin arkadaşlar böyLe yapın oLuyo ben yaptım oLdu

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar sabahtan beri ugrasıyom ama ANONE IPTAL AYLIK yazıp 2222e gönderdm sonra msj geldı dıokı IPTAL yazdıktan sonra iptal etmek istedıgınız servıs urun adını yazarak tekrar deneyınız dioo yahh... :S

Adsız dedi ki...

ABONE IPTAL AYLIK yazıp 2222'ye gönder , onaylamanız gereken mesaj geliyor EVET yazıyorsunuz ve 10000 sms lik aboneliğiniz iptal oluyor.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar turkcell.com.tr sitesinden oluyor , 1 dakka içinde iptal ettim , bende sizin gibi denedim cepten iptal aylık yazıp 2222 ye gönderiyorum saçma saçma mesajla karşılık geliyor ve olmuyor , bu siteden yapın, üstte diğer arkadaşlar nasıl yapılcağını açıklamış dedikleri gibi yaptım

Adsız dedi ki...

bu sorunları yasamamak ıcın 3 gun ıcınde ıptal olacak mesajı gelınce tl yklemek grkyr kendılıgınden yenılıyor yoks bolecok ugrasıorz ayar oluorum trkcelın bu yaptgna

Adsız dedi ki...

amq yaa :S
sabahtn beri ursıyorum.
abone iptal aylık yazıp oluyor ama sonradn ben gene
10.000 sms yapmak istiyorum şimdide
zaten var fln dıyooor yardım !

Adsız dedi ki...

ABONE IPTAL AYLIK YAZIP 2222YE YOLLAYIN TAMAMDIR :))

Adsız dedi ki...

arkadaşlar turkcell online hizmetlere girin orada her şeyi açıklıyor

Adsız dedi ki...

ANONE IPTAL AYLIK yazıp 2222e gönderin
arkadaşlar bunu yazın yeter sonra gelen mesaja evet dıyın bıtıyor ben tşk ederım :))

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ABONE IPTAL AYLIK iptal oldu dıyorlar ama haftalık paket alacam olmuyor dıyorkı 10000 sms paketı uyelıgınız bulunmakta dır
bune yaaa bu olaydan dolayı hatımı başka operatore geçırecem busuru kampanya dıger oparatorlerde ne olmus haaa

Adsız dedi ki...

ya ben yaptım ABONE IPTAL AYLIK 10000 yaz 2222ye gönder

Adsız dedi ki...

bncede ya offff

Adsız dedi ki...

üsttekine katılıorum bilmem ne tarhnden sonra ıptal edilcek dedi..

Adsız dedi ki...

sonunda iptal oldu lanet olasıca.....

Adsız dedi ki...

ANONE IPTAL AYLIK yazıp 2222e gönderin sonra mesaj geliyo EVET yazıp gönderiyosunuz oluyo

Adsız dedi ki...

yıl 2010 tarıh 16 temmuz bunlar gerızakalı kıyamete kadar adam olamıcak bu turkcell en kolayını söyluyorum gıdın sımsı baska bı hat alıp sms paketı yapın turkcell'ede cok guzel namelı bı maıl atın....

Adsız dedi ki...

ben bu turkcelin içine tükireyim Allah belaını versin lannnnnnnnnnnnnn paramızla rezil oluoz lan sms paketi alcam zaten paket aboneliğin var diyo iptal ediyorum paketiniz iptal oldu diyo yeniden sms yapıyorum sonra yine sms paketiniz var diyo ulan gerizekalı az önce iptal ettiniz demedinmi geçicem vodafona aptal ya sevgilimle turkcell yüzünden mesajlaşamıom kazık olmasının yanında aramıza giren bi kara kedi ıyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

allah razı olsn o tcell online işlemi söyleyenden snnda oldu az daha kafamn tası atıyodu :) eywlh

Adsız dedi ki...

turkcell.com.tr den online islemlerden yapınn ben ordan yaptım sifre yazıp 2222 e gönderin gelen sifreyle oraya girin sonra sms aboneligi die hizmet var ordan iptal edip tekrar ordan aylık yapabilirsiniz arkadaslar cok basıt hemen oluyor

Adsız dedi ki...

bu mesajlarn hepsini oku turkcell

Adsız dedi ki...

YA VARYAHER AY AYNISI OLUYO BİR SÜRÜ UĞRAŞIYORUZ BİRİ EL ATSA ŞU OLAYA BİZDE BU KADAR UĞRAŞMASAK ME KADAR İYİ OLCAK AMA... YETKİLİLERDEN BİRİ İNŞ OKUR DA BİZBE KURTULURUZ

Adsız dedi ki...

ABONE IPTAL AYLIK yaz 2222 ye gönder ve gelen mesajı EVET yazıp cevapla, kesin çözüm budur arkadaşlar çünkü az önce kendim denedim

Adsız dedi ki...

arkadaslar direk turkcell.comdan yapın o kadar sinire ve uğraşmaya değmez..arkadasın dediği gibi online işlem-bireysel ' e tıklayın ondan sora sizden tel no ve websifresi isticek (telden SIFRE yazıp 2222 ye gönderin sifrenizi öğrenin) girin sora şifrenizi deiştirin ve soldaki seçenekten sms paketine tıkalyın ordan iptal edin..

asi dedi ki...

arkadaşlar iptal sms aylık yazıp 2489 gönderiyosunuz ve size gelen msjdan sonra tekrar 2489 evet yazıp gönderiyosunuz bu şekilde iptal oluyor.

ecem dedi ki...

ABONE İPTAL AYLIK yazın arkadşlar o zmn oluyoo

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ABONE IPTAL AYLIK yazıp 2222'ye göndererek paketinizi iptal edebilirsiniz.................ben yaptım oldu:D

Adsız dedi ki...

holeyyy sonunda başardımm iki aydır iptal aylık yaza yaza öldmm ...ABONE İPTAL AYLIK mıs bunun çaresiii:))))..(arada sinirlenip aptal türkcell yazmıslığmda olmusturr:)))

Adsız dedi ki...

yukardaki arkadaşa katılıyorm.daha şimdi yaptım ABONE IPTAL AYLIK yazın ve gelen mesajı evet diyip cevaplayın..bu kadar basit :D

Adsız dedi ki...

ABONE IPTAL AYLIK yazıp 2222'ye göndererek paketinizi iptal edebilirsiniz. Yetersiz TL bakiyesi nedeniyle paket yenilemesi yapılamayan durumlarda, paket satın almak için yükleme sonrasında AYLIK yazıp 2222'ye göndermek gerekmektedir

Adsız dedi ki...

arkadaşlar iptali kabul etti ancak kontörü geri vermiyolar?

Birisi.. dedi ki...

iptal etmek icin mesajı evet yazıp cevapladığımızda anında iptal edilio mu yksa yenilenmesi mi bitio sadece ????

Adsız dedi ki...

arkadaşlar onlıne hizmete girin diyen arkadaşa teşekkür ederim allah razı olsun gerçekten oraya girince iki dkkada oldu bitti herkez denesin

Adsız dedi ki...

Abone İptal Aylık Yazarak 2222'ye Gönderin Sonra Size İptal Onayı için Mesaj Gelicek O mejıda Evet Yazarak Cevaplayın
Geçmiş Olsun..:))

Adsız dedi ki...

eski şifreyi kabul etmiyor ne ypmam gerekiyo:(

Adsız dedi ki...

Arkadaslar ABONE IPTAL AYLIK YAZAZIN SONRA MESAJ GELECEK ONADA EVET YAZIN İŞTE BU KADAR ARKDASLAR :d

Adsız dedi ki...

iptal ettik diyelmm kalan sms ler silnyo muu :P :D

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ABONE İPTAL AYLI YAZIP 2222 GÖMDERİN İPTAL OLUYO

Adsız dedi ki...

arkadasLar aylık yazıyorum sabhtan beri pakedınız war dıe ama kontrum olduqu haLde ne kontru alıyo nede bedawa apıo sabhtan beri deniyorum olmuyo warsa bilen yardımcı olursa sewnırım ..

Adsız dedi ki...

ABONE IPTAL AYLIK yazın gönderin 2222 ye

Adsız dedi ki...

allah senden razı olsun adsz kardesim

Adsız dedi ki...

saçmalığa bak ya iptal ettik daha hiç bi mesaj hakkını kullanmadan bu aydan sonra iptal olucak diyo şerefsizler!

Adsız dedi ki...

Bune ya sms'lerim iptal olmuyooo .@.@.@

Adsız dedi ki...

bıktım bu işten arkadaşya nasıl yapıcaz bunu her defasında müşteri hizmetlerini aramaktan yoruldum

Adsız dedi ki...

İPTAL AYLIK yazarken I degiL İ yapın bi de büyük harfLe yapın yine oLmazsa müşteri hizmetLerini arayın..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 10.000 sms iptal etmek için sakın iptal aylık yazıp 2222 ye göndermeyin.İptal etmek için ''ABONE AYLIK IPTAL''YAZIP 2222 ye gönderin

hulya dedi ki...

cok sukur yapabldim ya yukardaki arkadasn dedgni yaptm oldu bende tekrar yazim turkcell.comtr ye girin online isleme sms iptale basın kesin oluyo

Adsız dedi ki...

bende de aynı sorun oluyodu bnde yukarıdaki arkadaşın dediği ABONE IPTAL AYLIK yazıp 2222 ye gönderdimm iptal olduu :D

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ABONE IPTAL AYLIK yazıp 2222ye gönderin sonra gelen msja EVET yazıp cevaplayınca iptal oluyor...

asf dedi ki...

OLMUYOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Adsız dedi ki...

aynen arkdaşlar ABONE İPTAL AYLIK yazınca gelen msja evet yazıyosunuz oluyoo bizzat şimdi denedm

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar ABONE IPTAL AYLIK yazınca iptal mesajı geliyo onaylıyorsunuz ve iptal oluyoo denedim oldu

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sizin dediğinz gibi yaptım ve sonunda oldu yaşassınnn:):):):)

Adsız dedi ki...

tamam arkadaşlar düzeltmişler artık.yaptım iptal oldu.oh be :)

gamze, dedi ki...

abone iptal aylık yazıp 2222 ye göndrdim oldu

Adsız dedi ki...

MESAJ HAKKINI IPTAL EDINCE PARAN GERI GELIYOMU AZDA OLSA?

Adsız dedi ki...

ABONE İPTAL AYLIK yaz 2222 ye gönder hemen iptal ediolar

Adsız dedi ki...

ABONE İPTAL AYLIK yazıp 2222 ye gönderin gelen mesaja da evet yapıp gönderin bu kadaar :)

ahmet dedi ki...

olmuyor ıptal etmıyorrr.. ark. her yolu denedım gene olmadıı .

Adsız dedi ki...

krdeşler bn iptal ABONE IPTAL AYLIK YAZIN 2222 YE GÖNDERİN VE SİZE MESAJ GLİCEK VE İPTAL ETMEK İSTİYORSANIZ EVET OLARAK MESAJI YANITLAYIN DİYO VE BİTİYO AMA KALAN SMSLERİ KULLANABİLİRSİN EMEĞE SAYGI

Adsız dedi ki...

Allah razı olsun onlıne ıslem yapın arkadaslar
2 dk almıyor. once web sıfrenızı alın sonra ısleme gecın yukarıda detay var saolsun sifre yaz 2222 gonderın web sıfrenızı alın ok byby:))))

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bundan eminm turkcell in kendi sitesinden buldum. iptal etmek için ABONE IPTAL AYLIK yazıp 2222 ye gönderiyoruz. bişe deqil şimdiden :D

diLek dedi ki...

ABONE İPTAL AYLIK yaZıoRum 2222 yoLLuoRumm msj'ı yeniLeyemioRum 1 paketiniz bulunmaktadıR dio ... siniR oLcam yhaaaaaa...! nediR bu tuRkceLL'den çekTiqimiz yhaaa...!!!

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar 10000 sms olayı bence çok güzel bi olay ama aylık 1000 sms yapsalar bence daha güzel olur herkesede hayli hayli yeter + cebinizdende fazla para gitmemiş olur ben denedim en fazla aylık 250 mesaj atabildim 251. mesajda telefonu attım elimden :D

Adsız dedi ki...

arkadaşlar türkcell müşteri hizmetlerini arayın 444 0532 hemen iptal ediyorlar,uğraşmayın aylık iptal yazıp göndermekle falan işe yaramıyor çünkü. bilginize

Adsız dedi ki...

ya arkadşalr ben kontr yüklüycektm iptal etmedn yükledm daha yüklenmedn hemen ipatl edm dedim ettm turcelln sayfasınta abone iptal aylık fialn hepsini denedm tamam onaylmakk içn evet yazp yollyın dedi iptal eetler aradan 1 saat geçti kontrmden düştü aboneliğnz yenildni diyo bu bana kaç dfa oldu bıktım ya artık şikayet edcm bunları avea en güzeli vallaha ona geçecm mesj hakkı yapıyodm arkadşmla dertlşiyodk oda yok artık gerekde yok şikyet edn bence sırf üçkağıtçı bunalr birazdan arycam müşteri hizmetlerini rezil edcm

Adsız dedi ki...

bi numara var turkcellin 444.. bilmem ne fln die hatırlamıyorum ben orayı arayıp iptal ettirdim ah turkcell senin yznden azmı kontörüm gittti (mangaa)

Adsız dedi ki...

lan olum bnm mesaj hakkım vr iptal aylık yazıyorum bi msj geliyo hazır kartlılar ....yani iptal edilidği hakkında mesaj gelmiyo ve iptal edilmiyo napcm

Adsız dedi ki...

ya şimdi iptal ettikten sonra sana 9tl geri geliyomu

Adsız dedi ki...

Ya bu kadar niye ugraşıyosunuz ki müşteri servislerinden iptal oluyoo :D

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar yanlış vermişler ABONE İPTAL AYLIK YAZIP 2222 E GONDERİNCE İPTAL OLUR VEYA ABONE İPTAL HAFTALIK YAZ 2222 GONDERİNCE İPTAL OLUYOR

Adsız dedi ki...

arkadslr sifre yazp 2222 ye göndrn geln sifreyle turkcell.com.tr dn online islemlere girn ve aboneliginizi iptal edn.yaklsk 10 dk snra online islemlerdn yeni abonelk ypn.5dkikaya msj hkkı tmmdr ;)

Adsız dedi ki...

beyler ben şmdi 10.000 sms'i iptal edersem 10tl kontörüm geri gelir mi ?

Adsız dedi ki...

bana geri dönmüyorlar hiç bi şekilde yardım edin yaaaaa

Adsız dedi ki...

IPTAL 10000 SMS yazıp 2222'ye göndererek paketinizi iptal edebilirsiniz. Paketinizi 10 Ağustos 2011 tarihi öncesinde aldıysanız aboneliginizi iptal etmek için IPTAL 10000SMS ESKI yazıp 2222’e göndermeniz gerekmektedir. Yetersiz TL bakiyesi nedeniyle paket yenilemesi yapılamayan durumlarda, paket satın almak için yükleme sonrasında AY10000SMS yazıp 2222'ye göndermeniz gerekir.
Paketinizin iptal işlemlerini Turkcell Müşteri Hizmetleri veya Turkcell İletişim Merkezleri'nden de yapabilirsiniz.
“Kampanyaya dâhil olan abonelerin SMS'lerini kazandıkları ve harcayabilecekleri süre boyunca kampanya aboneliğini iptal etmeleri mümkün olmaz. Kazanılan SMS'ler "Faturasız Hat Abonelerinin Bakiye İadesi" kapsamında iade edilmez.”

Adsız dedi ki...

iptal ediyorum ama hesabınız bulunmamaktadır diyo fakat her ay yenileniyo nasıl olck bu...

Ferdi Günel dedi ki...

“IPTAL 10000 SMS” yazıp 2222‘ye gönderebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

bakın şimdi turkcell müşt6eri hizmetlerini arayın 532 yi ücretsiz olaerak yapıyolar

rhf deli dedi ki...

IPTAL AY10000 SMS yazın 2222 ye yollayın işemler yenılendı bu sekılde kesın olur...

Adsız dedi ki...

Allah belanizi vermesin bir ya sms iptal etcez deveye hendek anlatsam daha kolaydi.

Adsız dedi ki...

turkcell hırsızdan başka bişe değil ben 20 gün önce paketi iptal ettim yeni paketi otomatik yine aldı dolandırıcı bunlar

Adsız dedi ki...

iptal edebileceğiniz bir ekonomik mesaj paketiniz yoktur diyo ama her ay yenileniyo yaa

Yorum Gönder