Subscribe:

TURKCELL 10.000 SMS-Mesaj Paketi İptal Etme Sorunu-Problemi

Sizler ile daha önce "TURKCELL 10.000 SMS-Mesaj Paketi İptal Etme Nasıl Olur?" yazımda Turkcell 10 BİN SMS paketindeki aboneliğin iptali hakkında yapılması gerekenleri paylaştım. Aldığım yorumlar şunu gösterdi ki SMS Paketi İptalinde birtakım sorunlar çıkmaktadır.

PAKET İPTALI İÇİN NE YAPMAK GEREK?


IPTAL HAFTALIK ya da IPTAL AYLIK yazıp 2222'e göndererek paketinizi iptal edebilirsiniz.

Yukarıdaki şekilde kısa mesaj yöntemi ile İptal edilmeye çalışan mesaj paketine "zaten üyesiniz" ya da "paket aboneliğiniz zaten vardır" diye cevap gelmesi Turkcell abonelerine mesaj paketi aboneliğinde problem oldu. Aldığım yorumlardan biri aşağıdaki gibi:

Adsız ziyaretçinin yorumu:
"iptal ediyorum yeni paket almak isteyince sizin üyeliğiniz zaten var diye yanıt geliyor"

PROBLEM NASIL ÇÖZÜLÜR?
Gelelim sorunun çözümüne. Yorumlardan yapılan öneriler turkcell online işlem merkezine giderek mesaj paketi abonelğinizi buradan sonlandırmanız doğrultusunda...

Bu sorunu yaşayan ve çözümü paylaşan "Adsız" ziyaretçinin yorumu:

"turkcell.com.tr den online islemlerden yapınn ben ordan yaptım sifre yazıp 2222 e gönderin gelen sifreyle oraya girin sonra sms aboneligi die hizmet var ordan iptal edip tekrar ordan aylık yapabilirsiniz arkadaslar"

Bu sorunu yaşayan ve çözümü paylaşan "Zek" ziyaretçinin yorumu:

"turkcell.com.tr den yaptım inş olur sabahtan beri iptal aylık yazıorm olmuo . işte oldu herkese tavsiyem turkcell.com.tr-online işlem-bireysel ' e tıklayın ondan sora sizden tel no ve websifresi isticek (telden SIFRE yazıp 2222 ye gönderin sifrenizi öğrenin) girin sora şifrenizi deiştirin ve soldaki seçenekten sms paketine tıkalyın ordan iptal edin yardım edebilmişimdir inş. herkese tşk..."

38 yorum:

Adsız dedi ki...

evt Arkadaşlar oluyor.türkcell.com.tr ye girip üstteki bireysel kullanıcaya tıklayıp.(tel.no nuzu web şifrenizi grip(şifre yazıp 2222 gönder)yazıp şifrenizi degiştirin ve çıkan sol üstteki özel paketlere tıklayıp yapabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

sıfremı degiştirdıkten sonra ekrana reklam gelio...
sol üstte bişe cıkmıo...

fadime dedi ki...

benim sms paketim olmuyor yeni kontür yükledim yenilenmeye geç kalmıştım yeni paket almak istiyorum ama diyor aylık sms paketi bulunmaktadır iptal edip yenilemek istiyorum ama olmuyor lütfen yardımcı olun....

Adsız dedi ki...

Arkadaslar cok tesekkur ederim gercekten yardımcı oldunuz.Aynı sorunu ben de yasıyordum delırmek uzereydım artık.Iyı kı yorumlarınızı okudum tekrar cok tesekkur ederım.

gamze dedi ki...

yaaaaaaaaa nasıl bir insansın sen kardeşim allah razı olsun turkcell.com.tr'yi önernden çooooooooooooooook t.ederm bni byk bi dertten kurtardın saol allah seni sevdiğine kavuştursun inşallahhhhhhhhhh

Adsız dedi ki...

Sonunda oldu yukarıda verilen linke girip sonra şifrenizi girin. Sonrada çıkan reklamı reddedin. Sol üst köşede size özel menü yazan biryer var oradan sms paketleri bölümünü seçin. Ve işleminizi gerçekleştirin.

Adsız dedi ki...

aylık 10000 sms paketinin iptali hakkında bilgi verdiğiniz için çok teşekkür ederim çok sağolun çok uğraşmıştım en sonun da iptal edebildim

Adsız dedi ki...

ya ben ıptal ettıgım halde tl yukledıkten bı kac hafta sonra kafasına gore 7.8 tl cektı nasıl sıkayet edebılırım

Adsız dedi ki...

ya şikayet edemezsin kardeşim türkcel bu adamın kontrnüde alır paktinide iptal etmez şurda sabahtan beri uğraşıyoruz bişey olduğu yok bukadar mı açsınız da millete her ay habersiz paket kakalıyosunuz nebuya

Adsız dedi ki...

ABONE IPTAL AYLIK yazıp 2222 ye mesaj atark aboneliğinizi iptal edebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

turkcell.com.tr den online islemlerden yapınn ben ordan yaptım sifre yazıp 2222 e gönderin gelen sifreyle oraya girin sonra sms aboneligi die hizmet var ordan iptal edip tekrar ordan aylık yapabilirsiniz arkadaslar" oraya GiRin dmşş yha neReye gRczz biRi yaRdm etSin bna .d **?**

ahmt dedi ki...

ewt arkadaşlar hiç internetten uğraşmaya gerek yokk ABONE İPTAL AYLIK yazıpta iptall edebilirisinizz :)

Adsız dedi ki...

iptal ettim ama param yok o nasıl oluo

Adsız dedi ki...

cok tesekkrler paylaşım için cok işime yaradı saolun :)

Adsız dedi ki...

çok tesekkürler :)

Adsız dedi ki...

abone iptal aylık yazdığım halde paketiniz bulunmamaktadır diyor ve ayrıca online işlemlerden de Şu an kullanılabilir durumda servis aboneliğiniz bulunamamıştır diyor. bu ne biçim şey ya!!! biri bi yardımcı olsun cidden

pembe dedi ki...

5000 sms yapmıştım sms bitti ama süresi bitmedi yeni sms paketi olarak 10000 sms almak istedim aylık yazıp 2222 ye yolladım ama onay mesajı gelmedi ayrıca hesabımdan da 9 tl gitti nasıl paramı geri alırım yta da sms paketi gelir bana

Adsız dedi ki...

peki bana msj olarak gelen şifre yeni mi yoksa eski şifrem mi oluyo acaba ? şiferyi degiştirirken eski şifreyide soruyo çnkü ve bilmiyorum bn yardımcı olabilir misınız.teşşkrler

Adsız dedi ki...

olmuyor bea

Adsız dedi ki...

aylık paketi iptal edince heryöne sms hemen oluyomu yoksa beklemek gerekiyo mu ?

elif dedi ki...

peki 5bin sms paketini nasıl iptal edbiliriz yardımcı olursanuız sevnrm :/

Adsız dedi ki...

aylık pakkette bi tek turkcellere mi mesaj yollıyo yoksa hepsine mi ben avea yolluom kendi kontörümden gidioda

Adsız dedi ki...

arkadas 8 yıldır turkceldeyım sırf bu muhabbetlerden dolayı vodafone gecicem .. haybeye tl yemesinden sıkıldım heryone sms paketi 12 tl 13 tl veripyazıyosun bakie yetersiz diyor .. bu nasıl iştir :/

seher dedi ki...

benim sms paketim dün bitti sms hakkı yapmak istiorm olmuo iptal ediyorum 16 sına iptal olcak dio bna yardm edin nsl sms yapcam yha

Adsız dedi ki...

10 tl yi geri vermiyo mu?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar biraz bekleyim bazen geç algılıyor sakin

Adsız dedi ki...

BENCE TURKCELLDEN İYİSİ YOKKK. BU ARADA PARASI GİDEN ARKADAŞ ONAY MESAJI BEKLEMENE GEREK YOK ZATEN ONAYLANMIŞ. HABERİN OLSUN.

Adsız dedi ki...

ya kullanmadan iptal edince tl geri yüklenıyo mu?

Adsız dedi ki...

Verilen malın geri alınmadığı gibi aldıkları tl de geri gelmez

Adsız dedi ki...

ya bn aylık sms hakkını ıptal edip yerine heryone sms almk ıstyrum olmuyo nasıl bı turkcel bu ya şkayet edcemmm

Adsız dedi ki...

kullanmadan iptal edince tl niz geri gelio fakat kullanıp iptal ederseniz tl gelmio haftalık sa 1 hafta aylıksa 1 ay o sms ikullanabiliosunuz iptal için iptal haftalık yazıp 2222 gönder aylıksa iptal aylık yaz 2222 gönder umarım yardımcı olmuşumdurr

Adsız dedi ki...

bnm smsm dün bitti.bende iptal ettim aylık sms paketimi umarm kontor yukledgmde tekrar yenilenmez.Tekrar yenilenecek diye kontr ykleyemiyorum :)

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sıteye gırdınız sayfa sahınınım verdıgı lınke tıklayın şifre yazıp 2222 ye gonderın telefonunuza gelen şifreyi girin şifrenız yazan yere zaten ustte tel no ıstıyor tel numaranızı ve sıfrenızı yazdıktan sonra
Anasayfada ''Tarifem'' diye bır secenek var secenegın ustune gelın ve ''Konuşma,İnternet Ve Sms paketlerıne tıklayın daha sonra ''Kullandığım paketler ve iptali'' yazan yere tıklayarak oradan iptal edebilirsiniz..

Adsız dedi ki...

İPTAL 10000 SMS Yazmanız yeterli arkadaşalar... ENGİNNNNN....

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar online işlemide yaptım mobil işlemide yaptım buna rağmen iptal etmiyor. 5 gün kaldı ama sms adet olarak bitti iptal olmadı günü gelince iptal olucak muhtemelen ama geçen ay yenilenmişti hemde hiçbir sorun olmamıştı birkaç dakika içerisinde halloşmuştu.. Şimdi ise delirdim adeta yani nasıl yapcağım bir akıl verin dostlar..

Adsız dedi ki...

IPTAL 10000 SMS” yazıp 2222‘ye gönderebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BENDE BU SORUNLA KAÇ GÜNDÜR UĞRAŞTIM AMA SONUNDA ÇÖZDÜM. IPTALAY10000SMS YAZIP 2222 YE GÖNDERİN PAKETİNİZ İPTAL OLACAKTIR.

Yorum Gönder