Subscribe:

İkinci Öğretim Yüzde 10'a Girerek birinci Öğretim Harcı Ödeme Şartları


Üniversitelerin birçoğunda ikinci öğretim ve birinci öğretim tartışması vardır. Özellikle ikinci öğretimlerin dönem içinde veya yaz okulunda ödemiş olduğu harç fiyatları arasındaki uçurum bu tartışmayı "haksızlık" diye nitelendirmektedir.

Unutmamak gerek ki İkinci Öğretim öğrencilerine tanınan haklardan biri de ilk %10'a girerek başarılı olduğunu kanıtlamak ve birinci öğretim ile aynı harç parasını ödemek. Bunun için varsa yaz okulu yoksa bütlerden sonra Genel Akademik Ortalamaya göre bir sıralama yapılır. Bu sıralamada alttan dersi olmayan ve bir sonraki yıl bütün dersleri alabilen öğrenciler arasında ilk yüzde 10'a giren öğrencilere bu hak 1 yıllığına tanınır. Seneye bu hak tekrardan değerlendirilir ve aynı şartlar yeniden istenir.

0 yorum:

Yorum Gönder