Subscribe:

Burcu Güneşlioğlu "Neden Cevap Yazmadın" E-Posta Maili

Son günlerde msn adresimdeki e-postama "Burcu Güneşlioğlu" tarafından "Neden Cevap Yazmadın" konulu bir mail geliyor. Bu tür maillere güvenmediğimden açığ içeriğine nereden geldiğine, kimin yolladığına bakmadım. Ancak internet üzerinden bir araştırma yaptım ve bu mailin içeriğini olduğu gibi paylaşan birinden öğrendim ki gelen mailde şunlar yazıyor.

"NEDEN CEVAP YAZMADIN?‏
Kimden: BURCU GÜNEŞLİOĞLU (mesaj@tatilevi2.info)
Bu göndereni tanımıyor olabilirsiniz.Güvenli olarak işaretle|Gereksiz olarak işaretle
Gönderme tarihi: 07 Nisan 2010 Çarşamba 23:57:50
Kime: deniz.msn@hotmail.com

İDDA EDİYORUZ BÖYLESİ HİÇ OLMADI , GÖRÜLMEDİ...

ÇÜNKÜ BURDAKİ TÜM GÖRÜŞMELER ANINDA MSNDE KAMERA ACARAK CANLI YApilIYOR

EVLERİNDEN ÖZEL MSNLERİNDEN KIZLARLA CANLI GÖRÜŞMEK TANIŞMAK İSTERSENİZ, BUYRUNNN

YAŞI 20 DEN KÜÇÜK OLANLAR VE KALBİ OLANLAR LÜTFEN BU SİTEYE GİRMESİN.

TÜRKİYENİN EN ÖZEL KLUBÜNDE SİZDE HEMEN YERİNİZİ ALIN.

SİTEYE GİRİŞ İÇİN TIKLAYIN

If you like to unsubscribe and stop receiving these emails click here."

Mailin en altında bu mesajı almayı durdurmak için buraya tıklayın yazıyor. Ancak ben tıklamaktan çekindim. Bu mailin gelmesine nasıl son veririz diyenler için sadece önerim bu.

0 yorum:

Yorum Gönder