Subscribe:

PAÜ 2010 Bahar Dönemi Anket Doldurma Son Günü

PAÜ 2010 Bahar Dönemi Anket Doldurma İşlemini Yapma Son GünüEvet arkadaşlar üniversitemizin bu yıl uygulamaya soktuğu anket doldurma işlemi bahar dönemi içinde zorunlu hale getirildi. Öğrencilerin sınav sonuçlarını ve notlarını öğrenme konusunda sıkıntı yaşayabileceği ihtimali hocalar tarafından da söylenmekteydi. Sizler de anketi doldurarak işinizi garantiye alabilirsiniz...

Okulumuz web sitesinde yer alan resmi duyuru aşağıdaki gibidir:

Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden 2009 - 2010 Bahar Dönemi Öğrenci Anket Girişleri

Sevgili Öğrenciler;

Bildiğiniz gibi öğretim elemanı değerlendirme süreci ilk kez 2009-2010 Güz Döneminde başlatılmıştır. Bu sürecin temel amacı üniversitemizde sunulan akademik hizmetlerin yeterliliğine ilişkin öğrenci algılarına dayalı olarak mevcut sorunların ve iyileştirilmesi gereken alanların tespit edilerek eğitim kalitesinin artırılması amacıyla gerekli düzenlemelerin yapılmasıdır. Bu amacın gerçekleştirilmesinde en önemli faktör siz sevgili öğrencilerin öğretim elemanlarının performanslarına ilişkin değerlendirmelerinin objektiflik, yapıcılık ve samimilik düzeyi olacaktır. Bu yüzden lütfen cevaplarınızı verirken içten, objektif ve gerçekçi olunuz.

Sizin değerlendirmelerinize dayalı olarak öğretim elemanları aşağıdaki bilgilere ulaşabilecektir:

- Bir öğretim elemanı olarak tüm öğrencilerinin değerlendirmelerinin ortalaması (genel puan ve öğretim, planlama ve ölçme değerlendirme becerileri, öğrencilerle ilişkiler, sınıf içi etkileşim ve öğrencilerin bilişsel ve kişisel gelişimlerine destek olabilme alt boyutlarına ilişkin puanlar).

- Farklı derslere ait ortalamaları,

- Öğretim elemanının kişisel puanı ile kıyaslamalar yapabilmesini sağlamak amacıyla ait olduğu ABD, bölüm, akademik birim ve üniversite ortalamaları.

Öğretim elemanları diğer öğretim elemanlarının kişisel sonuçlarına, ABD’larının ve bölümlerin ortalamalarına ulaşamayacaklardır. Aynı zamanda öğretim elemanları hiçbir şekilde öğrencilerin bireysel değerlendirmelerine erişemeyecekleri gibi bir sınıfta 25 den daha az öğrenci olan sınıflara ya da tek şubeye ait derslere ilişkin değerlendirmeler öğretim elemanına sunulmayacaktır. Böylece öğretim elemanları hangi öğrenci ya da sınıfın kendilerini nasıl değerlendirdiğini bilemeyecekler ancak genel olarak nasıl değerlendirildiklerini, bir öğretim elemanı olarak güçlü ve zayıf yönlerini görebileceklerdir.

Öğrenciler ise ait oldukları bölüm, Akademik Birim (Fakülte ve Yüksekokul) ve üniversite ortalamalarına erişebileceklerdir. Anketin sonunda yer alan açık uçlu soru arzu eden öğrencilerin ankette değinilmeyen ancak eğitim kalitesini yükseltmede yararlı olacağı düşünülen öğeleri belirtebilmeleri amacıyla yer almaktadır.

Öğretim elemanlarının performanslarına ilişkin objektif geri bildirim vermenizi sağlayacak olan anketler sistemde 03.05.2010 tarihinden itibaren yer alacaktır. Yeterli sayıdaki anketi doldurmayan öğrenciler sınav sonuçlarına ulaşamayacaklardır. Bu süreçte öğrencilere düşen sorumluluğu azaltmak amacıyla zorunlu olarak doldurulması gerekli anket sayısı üçe indirilmiştir. Ancak, isteyen öğrenciler istedikleri sayıda anket doldurabileceklerdir.

En büyük amacı siz değerli öğrencilere sunulan akademik hizmetlerin kalitesini artırmak olan bu çalışmaya sağladığınız değerli katkılardan dolayı teşekkür ederiz.

NOT: 21.05.2010 tarihine kadar anketlerin doldurulması gerekmektedir.

Öğrenci Bilgi Sistemi ile giriş yaparak anketi doldurmak için tıklayınız.

2 yorum:

teknoogle dedi ki...

YETİŞEN DOLDURUYOOO =)))) Dldurmayan Kalmasın :) :)

Adsız dedi ki...

An itibariyle öğrenci bilgi sistemine girişler çöktü.Ulaşabilmek mümkün değil...

Yorum Gönder