Subscribe:

Hayat Devam Ediyor Sıraç Kim|Onur Tuna Resimleri

Mahsun Kırmızıgül'ün yazıp yönettiği ATV'nin sevilen dizisi Hayat Devam Ediyor, Sıraç Bakırcı karakteri ile genç kızlarında gözdesi oldu. Sıraç Bakırcı'nın gerçek ismi ne? İşte sözkonusu yakışıklıdan çarpıcı resimler Dizideki Sıraç Bakırcı karakterini gerçek ismi Onur Tuna olan oyuncu canlandırmaktadır. Genç kızların yakışıklılığına hayran kaldığı parlayan yıldızın güzel bir fotoğrafı:


Onur Tuna İstanbul 16 Temmuz 1988 İstanbul doğumlu.Onur Tuna uzun süredir İstanbul'da yaşıyor, oyunculuk ve mankenlik yapıyor.


Aynı zamanda müzikle uğraşan Onur Tuna'nın 'Acın Verdi' ve 'Tıpkı Sen Gibi' adlı bilinen iki şarkısı var. izideki üstün performansıyla iyi bir jön olmaya aday gösterilen genç oyuncu dikkatleri üzerine çekti.


12 yorum:

Adsız dedi ki...

bayılıyorum sana ya o gözlerin beni bitiriyo çook yakışıklısn senin eşin benzerin yok seni seviyorummmmm. hiç bi erkek senin kadar bu dünyada yakışıklı çekici olamazz bunu bilsinler

Adsız dedi ki...

çok tatlı

Adsız dedi ki...

asigim sana <3
dizideki peline sakin sarilim deme keserim :D
muhaha oh man :D hadi öptüm o güzel gözlerinde <3
benim kadar güzel olmasada gözlerin xD
Muhaaaaaaaaaaaaaa <3

Adsız dedi ki...

aynen katılıyorum...boyle bırıne sahıp olmak super bırseydır...

Adsız dedi ki...

Çok yaKışıklı allahım bu ne yakışıklılık

Adsız dedi ki...

veeee tanrı erkeğiiii yarattııııııııı kurbaan oleeeemm ooo göööözlere

Adsız dedi ki...

allah bu dünyaya iki yakışıklı erkek vermiş birini tanımıyorum ama biliyorum hz.muhammet ikincisi sensin aşkım sıraç......DİLAN......

Adsız dedi ki...

sirac cok güzel gözlerin var :) masallah, biz seni cok seviyoruz<3

Adsız dedi ki...

onur bi halta benzemiyon

Adsız dedi ki...

gözLere bak ya inanmiyorumm ... <3 süper .. senin gibi kocam oLsun bi milyon dolar borcum oLsun .. allah sahibine bagislasin.. allah özene bözene yaratmis masallah ...(:

Adsız dedi ki...

allahım nerden buuyolar bu resimleri bumu onur tuna (Siraç BAKIRCI) bumu alahım ya...





Adsız dedi ki...

cok yakısıklısın ama küpeler olmamış

Yorum Gönder