Subscribe:

SüperOnline Süper Sınıf


SüperOnline Öğrencilere İnternette Sınıf Açtı...

Superonline tarafından hazırlamış olan bu internet ortamındaki bu sınıf Milli Eğitim Bakanlığı öğretim ve mfredat programına uygun olarak geliştirilmiştir.Aynı zamanda sunmuş olduğu en son teknolojik destek ile bir internet paketi oluşturdu.Paketin adı "Süper Sınıf".Kitle olarak Öğrenci ve velileri hedef alan bu kampanya paketi ilginç bir hizmet olarak uygulamaya geçti.


Süper Sınıf YAZ Tatilinde de Açık!


Bu eğitim paketi yaz tatiline girmiyor(!).Yazın da açık olan bu okul öğrencilere dönem içinde öğrendiklerini tekrar etme imkanı sunuyor.

İlköğretim 1. sınıftan 8. sınıfa kadar olan öğrencilerin eğitim hayatını kolaylaştırmak için hazırlanan “Süper Sınıf”la çocuklar; evden eğlenerek, sıkılmadan, okuldaki derslerini tıpkı öğretmenleri anlatıyormuşçasına, sesli ve görsel animasyonlarla bilgisayar başında tekrar edebilecekler. Derslerine “Süper Sınıf”la hazırlanan çocuklar bu sayede, hem aileleriyle daha fazla zaman geçirme imkânına kavuşacaklar, hem de ertesi günün derslerine daha hazır hale gelebilecekler.

"SÜPER SINIF" NEDİR?

Türkçe, Matematik, Hayat Bilgisi, Fen ve Teknoloji, Sosyal Bilgiler, derslerini kapsayan “Süper Sınıf”; öğrenci ve velilere sesli, görsel ve etkileşimli bir içerik sağlıyor. Süper Sınıf’ın içeriği, Superonline-Okulistik işbirliği ile öğrencilere kapsamlı bir şekilde sunuluyor.

“Süper Sınıf”a üye öğrenciler; sesli ve görsel konu anlatımları, yardımcı elektronik ders kitapları, eğitsel bilgisayar oyun ve etkinlikler, yeni öğretim programlarına uyumlu binlerce çözümlü soru ve yılda sekiz defa on-line değerlendirme sınavı uygulamalarından yararlanabiliyor.

0 yorum:

Yorum Gönder