Subscribe:

TTNet Aylık 29,99 TL Netbook-Notebook Kampanyası

KAMPANYA BİLGİSAYAR MODELİ


Herkesin bir bilgisayara sahip olmasını hedefleyen TTNET, yapmış olduğu kampanya ile müşterilerine 24 ay boyunca ayda 29,99 TL ödeyerek Crea Minic J100 model netbook sahibi olma imkanı sunuyor .

"Türkiye'de internet kullanımını yaygınlaştırma" amacını güden bu hareketle bilgisayar sahibini kişilerin sayısını arttımayı hedefleyen TTNET, hayata geçirdiği kampanya ile hem mevcut hem de yeni müşterilerine cazip koşullarla netbook sahibi olma imkanı sunuyor. Yeni kampanyayla herkes netbook sahibi olabilecek.

10 yorum:

bilisimci dedi ki...

17 Haziran – 15 Temmuz tarihleri arasında geçerli olacak “NETBOOK'LU UÇAN İNTERNET” kampanyası sayesinde ayda 45,99 TL taksitle bir CREA Minic J100 Netbook sahibi olurken aynı zamanda Uçan İnternet Modem, Aylık 250 MB Mobil İnternet, Aylık 600 dakika TTNet Wi-Fi ve Avea SIM kart (data hattı) da sizlerin olacak.bunuda sakın unutmayın.

network dedi ki...

ben enez arkadaşımın yazdığı 45 tl'lik kampanyayı daha çok beğendim çünkü bir sürü bonuslarıda var.

Adsız dedi ki...

ttnetin bilgisayar kullanımını artırmak için yaptğı kampanyaları çok taktir ediyorum büyük kuruluşların misyonu arasında olmalı bence

Adsız dedi ki...

benim evimde bilgisayarsızdı mesala artık bilgisayarlı çünkü duyar duymaz gidip aldım.

Adsız dedi ki...

valla benim evimde vardı bi tane ama bu fiyatları duyuncakaçırmayayım dedim.sağol ttnet çok hora geçti

Adsız dedi ki...

ttnet crea super benım ıcın rahat ve tasınbılırlıgı cok onemlıydı ve gercekten oyle

Adsız dedi ki...

ttnet taksıtle crea netbook verıyomus super yahu

Adsız dedi ki...

hem bu ttnetin verdiği crea 3g ye uyumluymuşta.

Adsız dedi ki...

bu kampanya benim çok işime yaradı.ttnet çok teşekkür ederiz size;netbook ihtiyacım vardı bunun içinde sizden crea netbook aldım...

Adsız dedi ki...

bana ttnet demeyin ya uyanın artık ya istediği hızı veremio görmüyonuzmu

Yorum Gönder