Subscribe:

2009-2010 DÖNEMİ İZMİR OkKart BAŞVURUSU Toplu Taşıma Araçları

İmir Beledeyisenin internet ortamındaki hizmetleri hız kesmeden devam ediyor....

OkKart olarak da bilinen ve İzmir içerisindeki toplu taşıma araçlarında ulaşım için gerekli olan kartlara internet üzerinden online başvuruyu buradan yapabilirsiniz... Fakat Başvurudan önce aşaıdaki yönergeleri okumanızı öneririz.

ÖNEMLİ NOT:
Öğrenci ve öğretmen kart bedellerinin yatırılmasında ödemeler sadece Vakıfbank şubelerinden nakden para yatırılarak işlem yapılacaktır. Bunun dışında yapılan işlemler kesinlikle kabul edilmeyecektir.

ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ
İNDİRİMLİ TOPLU ULAŞIM KARTI ONLİNE BAŞVURUSU
2009 - 2010 eğitim döneminde toplu ulaşımda “kişiye özel“ elektronik öğrenci-öğretmen kartları geçerli olacaktır.

Web sitemizdeki “TOPLU ULAŞIM KARTLARI” başlığında yayınlanan, Öğrenci ve Öğretmen Kartları ile ilgili bilgileri mutlaka okuyunuz.

Resmi ve Özel Örgün Eğitim kurumlarında kayıtlı olup, eğitim alan öğrenciler ile kadrosu öğretmen ve müfettiş olan, fiilen görev yapan ve okullarda yönetim görevi olanlar, Halk Eğitim Merkezi Müdürlükleri’ nde öğretmenlik yapanlara, kadrolu/bakanlık sözleşmeli (4B) ve tam zamanlı olarak görev yapan öğretmenler;
"Toplu Ulaşım Kartı” Alma Hakkına Sahiptirler.
Yukarıda belirtilen özelliklere sahip öğrenci ve öğretmenlerin sayfanın altında bulunan "Devam Etmek İçin Tıklayınız" butonuna basmadan önce aşağıda belirtilen usul ve esasları dikkatli okuması gerekmektedir.
GİH veya YH sınıfında görev yapan MEB personeli, ücretli öğretmen, vekil öğretmen, usta öğretici, kadrosu öğretmen ve müfettiş olup da fiilen görev yapmayanlar, özel okulda görev yapan öğretmenler ile Büyükşehir Belediyesi sınırları dışındaki okullarda görev yapan öğretmenler, Açıköğretim liselerinde 12 dönemden sonra ki öğrenciler ve beklemeli öğrencilere indirimli kart verilmemektedir.

1. İndirimli kart bedeli öğrenci 10.00 TL.' dir. Kartların herhangi bir sebeple yenilenmesi talebinde (zayi - yıpranma - çalıntı) 20.00 TL. ücret alınır.
2. İndirimli kart bedeli öğretmen20.00 TL.' dir. Kartların herhangi bir sebeple yenilenmesi talebinde (zayi - yıpranma - çalıntı) 40.00 TL. ücret alınır.
3. 3. Online kart başvurusu yapılmadan önce kart bedelini Eshot Genel Müdürlüğü’ nün Vakıflar Bankası’ nda açılmış olan ilgili hesabına yatırmaları gerekmektedir.

Toplu Ulaşım ÖĞRENCİ Kartı için; 00 158 00 7295 8679 80 no’ lu hesaba,
Toplu Ulaşım ÖĞRETMEN Kartı için ; 00 158 00 7295 9569 57 no’ lu hesaba ,
Vakıflar Bankası’ nın Türkiye’ de ki herhangi bir şubesinden kart bedelini TC Kimlik Numarası, ad ve soyadını bildirerek masrafsız olarak , havale ücreti ödenmeden yatırılabilir.
4. Başvuru sahibi, kart bedelinin bankaya yatırılmasından ancak bir iş günü sonra internet sayfamızdan giriş yapabilir.
5. Banka dekontu, indirim kartı teslim alınıncaya kadar saklanmalıdır.
6. Ekte bulunan forma (en fazla 500KB boyutunda) vesikalık fotoğrafın eklenmesi gerekmektedir.
7. Eshot Genel Müdürlüğü tarafından gerekli inceleme yapıldıktan sonra kart düzenlenecektir.
8. Hazırlanan öğrenci-öğretmen kartlarının dağıtım yeri ve tarihi yine bu web sitesinden duyurulacaktır.

Kartınız basılmış ise;

KART TESLİMİNDE İSTENİLEN BELGELER

1. Öğretmenler için : Toplu ve tek tek kartların teslimi sırasında okuldan üst yazı ve onaylı talep listesi, dekont aslı ve imzalı mühürlü İlsis’ ten hizmet belgesi, sözleşmeli 4/b öğretmenlerden ise İlsis hizmet belgesi yerine yeni döneme ait aslı gibidir onaylı sözleşme fotokopisi ile kartlar teslim edilecektir. Toplu başvurularda okulun üst yazıda görevlendirdiği kişiye teslim edilerek okulunda dağıtılması sağlanacaktır. Tek başına yapılan başvurularda teslim yeri, Eshot Genel Müdürlüğü Ulaşım Kartları Şube Müdürlüğü'dür.
2. Öğrenciler için :
1. İzmir Büyükşehir Belediyesi sınırları içerisinde bulunan ilköğretim ve ortaöğretim okulları, Açık İlköğretim ve Lisesi ile Açık Öğretim Fakültesi öğrencileri için;
Toplu kartların teslimi sırasında okuldan üst yazı ve onaylı talep listesi ile banka dekontu aslı istenecektir. Teslimat okul tarafından üst yazıda belirtilen kişiye yapılacaktır.
Tek başvurulu teslimlerde öğrenci tanıtım kartında ilgili öğretim yılına ait dönem belirtilmiş ise öğrenci kartı aslı ve fotokopisi ya da öğrenci belgesi ve banka dekont aslıyla birlikte Eshot Genel Müdürlüğü Ulaşım Kartları Şube Müdürlüğü’ nden kart teslimi yapılacaktır.
Açıköğretim Fakültesi öğrencilerinden 2 yıllıklar 4 yıl, 4 yıllıklar 7 yıl öğrenci haklarından faydalanırlar.


2. II ) İzmir Büyükşehir Belediyesi sınırları içerisinde bulunan üniversitelerde öğrenim gören öğrenciler için;

Banka dekontunun aslı, üniversite öğrenci tanıtım kartında ilgili öğretim yılına ait dönem belirtilmiş ise öğrenci kartı aslı ve fotokopisi ya da öğrenci belgesi aslı ile birlikte, üniversite yönetimlerinin Eshot Genel Müdürlüğü’ ne göstereceği yerlerde kart teslimi yapılacaktır.
3. İzmir Büyükşehir Belediyesi sınırları dışındaki öğrenciler için;

Banka dekontunun aslı, üniversite öğrenci tanıtım kartında ilgili öğretim yılına ait dönem belirtilmiş ise öğrenci kartı aslı ve fotokopisi ya da öğrenci belgesi aslı ile birlikte Eshot Ulaşım Kartları Şube Müdürlüğü’ nden kart teslimi yapılacaktır.

Not:Zayi - yıpranma - çalıntı durumlarında ilk başvurudaki aynı işlemler yapılır.
2008-2009 öğretim dönemine ait öğrenci - öğretmen plastik kartların geçerlilik tarihi 31.12.2009 tarihinde son bulacaktır.

9. 9. Yanlış beyanda bulunanlar ve yanıltıcı belge düzenleyenler hakkında yasal İşlem yapılacaktır. Bu tür olaylarda kart bedeli iadesi yapılmaz.


5 yorum:

Adsız dedi ki...

nasıl yapcaz

Adsız dedi ki...

ben itiraz ediyorum! öğrenci zengin adam değildir. Sürekli sistem değiştiriliyor, her yerde.. ben kart çıkarmak için para bulamadım mesela, okuluma gidemiyorum. her gün üç lira veriyoruz. yeter ya!

Adsız dedi ki...

ben sizin ne yapmak istediniz bir türlü anlamıyorum beni anlıyormuusnuuz ? şunu adam akıllı yapsanız ne olur sanki dünyalarca işlem insanı çileden çıkartıyorsunuz sonra itiraz ediyoruz suçlu oluyoruz lütfen biraz kendinizi bizim yerimize koyun rica ediyorum şu işleri okullar yapsa daha iyi olur ben açık lise öğrencisiyim lütfen okullar yapsın lütfen ....

Adsız dedi ki...

yorumumu onaylayın lütfen

Adsız dedi ki...

nerde devlet yagu

Yorum Gönder