Subscribe:

TTNET ADSL Arkadaşını Getir Sen de Kazan Kampanyası

ttnet'in yeni kampanyalarından haberdar mısınız?

ADSL internet kapsamında yapılmış olan kampanyalardan biri de "Arkadaşını Getir Sen de KAZAN" kampanyasıdır...

KAMPANYANIN DETAYLARI

  • Bir arkadaşını TTNet ADSL abonesi yap, anında nakit 10 TL kazan...
  • Bir arkadaşını Türk Telekom Sabit Hat Telefon Abonesi Yap, Anında 5TL Kazzan...
  • Bir Arkadaşını TTNet ADSL Üyeliğinden TTNet İşyerim Aboneliğine Geçir, Anında Nakit 15 TL Kazan..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

hakketten var mı kampanyalar. ben ilk defa bu sitede gördüm. o zaman ben de arkadaşlarımı ttnet işyerim paketine abone edeyim.

teknoloman dedi ki...

beyaz atlı prens çok teşekkür ederim verdiğin bilgi için.sayende ttnet işyerim paketini araştırdım ve işime yaradı walklhi...

Adsız dedi ki...

ben ttnet işyerim paketini aldım. valla benim gibi internet özürlü bi kişi kendi web sitemi yaptım.

Adsız dedi ki...

ttnet ne güzel tarifeler yaptın sen ya 32 mbpslik hız paketini istiyorum hemen hızlıca internet gezintisi yapmak istiyorum.

Adsız dedi ki...

ttnet ne güzel tarifeler yaptın sen ya 32 mbpslik hız paketini istiyorum hemen hızlıca internet gezintisi yapmak istiyorum.

Adsız dedi ki...

ben ttnet abonesi olupta hızlıca internet gezintisi yapan hiç görmedim arkadaşım. benden sana tavsiye.

Yorum Gönder