Subscribe:

19-20 Mayıs 2013 Okullar Tatil mi | Lise Ortaokul için Tatil Var mı

" 19 Mayıs kutlamaları nedeni ile 20 Mayıs 2013 Pazartesi günü okullar liselere tatil mi ? " İşte merak ile beklenen sorunun cevabı bugün Milli Eğitim Bakanı tarafından yapılan resmi açıklama ile geldi.

LİSELERE "OKULLAR TATİL MÜJDESİ" 20 Mayıs liselere tatil
 Milli Eğitim Bakanı ( MEB ) Nabi Avcı bugün yaptığı açıklamada 20 Mayıs 2013 Pazartesi tarihinde lise kurumlarına ait okullarda tatil olduğu açıklamasını yaptı.

İLK ÖĞRETİM ve ORTA OKULLARA DA TATİL VAR MI ? Ne yazık ki hayır. Yapılan açıklamada liselere tatil olduğu belirtilirken, ilkokul ve ortaokul için eğitim ve öğretime devam edileceği bilgisine yer verildi. Yapılan açıklamada, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ile 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı törenlerine ilişkin yapılan düzenlemelerin ardından 20 Mayıs Pazartesi günün ortaöğretim kurumlarında tatil olacağını belirtti.

ÖNEMLİ GÜNCELLEME Milli Eğitim Bakanı Avcı, 20 Mayıs Pazartesi günü ilk ve orta okulların da tatil olacağı açıklamasını yaptı.

19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla yapılacak kutlamalara lise düzeyinde gençler katılıyor. İlk ve ortaokullar 23 Nisan Bayramı'na daha çok katılıyor. 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı törenlerine katılan liselilerimizin yanı sıra ilkokullarımız ve ortaokullarımız da 20 Mayıs'ta tatil yapabilecek. Böylece Pazartesi günü yapılan açıklamadaki son bölüm geçersiz olup, 20 Mayıs günü hem ilk okullar, hem orta okullar hem de liseler resmi tatil olarak ilan edildi.
Kaynak: http://www.haberdisk.com/19-20-mayis-2013-okullar-liselere-tatil-mi/

0 yorum:

Yorum Gönder