Subscribe:

Eksik Belge ile Üniversite Kaydı YApılır mı?


ÖSS sonuçlarının açıklanmasının ardından yeni bir telaş sardı öğrencileri.KAYIT...


Belgelerin tamamlanması, eksiklerin giderilmesi, kayıt için gerekli evraklar, kayıt tarihi, yeri, saati derken bu telaş yerini biraz da olsa heyacana bırakıyordur eminim.


Üniversite öğrencisi olarak şunu söylemek istiyorum ki eksik belgeleriniz varsa ( tabi bir ya da birkaç belge) telaşa kapılmanıza gerek yok. Gönül rahatlığı ile kayıda gidebilirsiniz. Çünkü eksik olan belgelerinizi sonradan tamamlama hakkınız var. Dönem başladığında ilgili idareye bu belgeleri teslim edebilirsiniz.


Ben ÖSYM'den gelen kazandı belgesini, eksik fotoğrafları, hatta diplomasını dahi sonradan getirenleri bile gördüm. O yüzden telaş yapamdan gidip kaydınızı yapabilirsiniz. Eksik evrakları ise kafanıza takmayın... Sonradan teslim edebilirsiniz...Okulu kazanmışsınız kayıt yaptırmayacak değiller ya....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim yüreğime su serpttin ben açık öğretim sınavına 2 kez girdim 3. sınava girersem mezun olucam mezun olamadığım içinde diplomamı almadım diploma alma tarihimde kayıt sonrasına denk geldiği için telaşa kapılmıştım tekrar teşekkürler...

Yorum Gönder